mjavadasadi.ir

0 %
محمدجواداسدی
توسعه دهنده وب
  • محل سکونت:
    کرمان
  • شهر:
    کرمان
  • شماره تماس :
    09130494064
html
CSS
java script
(PWA)Progressive Web App
WORDPRESS
react
react-native
NFT
crypto
PHP
  • photoshop
  • xd

هارامی متقاطع ( Harami Cross )

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

این مقاله ادامه مطالب ساختارهای معکوس است اگر مطالب قبلی را نخوانده اید خواهشمندم

به لینک های زیر بروید تا تمامی مطلب این مقاله  را بطور کامل درک کنید.

ساختارهای معکوس

هارامی متقاطع ( Harami Cross )

 

هارامی متقاطع ( Harami Cross ) یک بدنه اصلی بلند دارد که به دنبال آن یک بدنه اصلی کوچک تر می آید . با این حال قوانینی وجود ندارد که به ما بگوید کندل استیک کوچک چه اندازه باید باشد . این شبیه به بسیاری از اصول رسم نموداری دیگر ، ذهنی و اکتسابی است .

به عنوان یک اصل عمومی کوچک تر بودن کندل دوم خاصیت الگو را بیشتر می کند . این گفته به نوعی صحت دارد چرا که کوچک تر بودن کندل دوم معنای بیشتری از دو دلی و سر در گمی را می دهد ، و همچنین احتمال بیشتری برای بازگشت یک روند خواهد بود .

در نهایت هر چه بدنه اصلی کوچک تر می شود فاصله بین قیمت باز و بسته شدن هم کمتر شده و یک دوجی شکل می گیرد . همانطور که گفته شد ، شکل گیری یک دوجی درون یک کندل با بدنه اصلی بلند ، یک Harami Cross را به وجود می آورد .

هارامی متقاطع نشانه ها و سیگنال های بیشتری را نسبت به Harami معمولی حمل می کند . جایی که هارامی یک الگوی معکوس اصلی نیست ، Harami Cross یک علامت معکوس ساز مهم می باشد . یک هارامی متقاطع بعد از یک کندل استیک بلند سفید نشانه ایست از این که یک معامله گر بزرگ از بیم زیان از کارش صرف نظر کرده است . الگو های هارامی متقاطع در انتهای روند هم هستند ولی در راس ها بیشتر موثرند .

HaramiCross1
شکل ۶.۱۰ نشان می دهد که چطور حرکت به بالایی که از اواسط مارس شروع شده بود با ظهور هارامی کراس در تاریخ های دوم و سوم آپریل به یک باره به پایان رسید .

در اواسط ژانویه زمانی که بازار با گپ شارپی رو به بالا باز شد ، همه می گفتند بازار صعودی است . اما هارامی کراس گفت : حالا بازار صعودی نیست …

Harami Cross

شکل ۶.۱۲ می گوید وقتی یک کندل بلند سیاه و غیر معمولی داریم که به دنبال آن یک دوجی پدیدار می شود ، در این صورت یک هارامی متقاطع شکل گرفته است . این نشان می دهد که چطور بازار خودش را از روند نزولی قبل نجات داد .
یک چکش ( Hammer ) بعد از دوجی هارامی متقاصع ( که با موفقیت قیمت های پایین اخیر را تست کرد ) ، گواه محکم تری از یک انتها و ته بودن را داد .

 

توجه داشته باشید تمامی این مثال ها را برای خود در چارت های اصلی تست کنید و نگاه کنید ،

بهترین سایتی که میتوانید در زمینه چارت ها به خوبی آن ها رو به صورت لحظه نگاه کنید سایت تریدینگ ویو می باشد.

 

ارسال شده در ارز دیجیتال, ساختارهای معکوس, مطالب آموزشیبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید

© تمامی حفوق برای محمدجواد اسدی میباشد
ایمیل: info@mjavadasadi.ir
تلفن تماس :09130494064