mjavadasadi.ir

0 %
محمدجواداسدی
توسعه دهنده وب
  • محل سکونت:
    کرمان
  • شهر:
    کرمان
  • شماره تماس :
    09130494064
html
CSS
java script
(PWA)Progressive Web App
WORDPRESS
react
react-native
NFT
crypto
PHP
  • photoshop
  • xd

۷ نکته آسان برای تولید محتوای مؤثر

۶ فروردین ۱۴۰۰

نوشتن محتوای با کیفیت بالا نقش مهمی در موفقیت های بازاریابی و مدیریت و رهبری شرکت های B2B بازی می‌کند. بر طبق نظر مؤسسه بازاریابی محتوا، ۹۳ درصد از سازمان های B2B به بازاریابی محتوا برای برندینگ و تولید تقاضا متکی هستند.

به همان اندازه ای که زیبایی و طراحی سایت شما اهمیت دارد، محتوا نیز مهم است، به این دلیل که به عنوان یک هدایت کننده صنعتی موتورهای جستجوگر را هدایت می‌کند، بازدید از صفحه سایت شما را  افزایش می‌دهد.

در بازار محتوای امروز، هر دو کیفیت و کمیت، توانایی شما برای استفاده از نفوذ و تاثیر محتوا برای نتایج کسب و کار را تعیین می‌کند. کپی رایتر های باتجربه من دارای درک عمیقی از B2B و موضوعات فناوری و محصولات هستند و مهارت لازم برای نوشتن مطالب، پست های وبلاگ و دیگر محتوای دیجیتال بر اساس اصول بهینه سازی و سئو را دارند.

content production

نوشتن مطالب موثر

اگر چه هیچ فرمول محرمانه ای برای نوشتن محتوای با کیفیت بالا وجود ندارد، ما در ادامه چند نکته که می‌تواند به بهبود کیفیت و کمیت نوشته های شما کمک کند را آورده ایم:

۱. نوشتن یک عنوان مناسب

عنوان صفحه تعیین کننده این است که مخاطبان بقیه کار شما را بخوانند. اگر عنوان باعث جرقه ای در ذهن شما نشود و توجه شما را جلب نکند ، احساساتتان را به جوش نیاورد، یا باعث نشود که خواننده بخواهد در مورد موضوع بیشتر بداند، شما به سادگی با محتوای سایتتان نمی‌توانید نتایج دلخواه را به دست آورید.

۲. میخکوب شدن با دیدن چیزی که شما خلق کرده اید

شما سه ثانیه فرصت دارید تا خوانندگان را در این صفحه نگه دارید. اولین جمله نیز در تعیین اینکه آیا آنها بقیه محتوای شما را خواهند خواند، نقش دارد. در نتیجه، باید توجه خواننده را جلب کنید و تا به راحتی به هدف نهایی و اصلی سایتتان برسید.

۳. تحقیقات پیرامون موضوع محتوا

شما باید در مورد موضوعی که در حال نوشتن در موردش هستید، بخصوص در بازار B2B، اطلاعات گسترده ای داشته باشید. شامل آمار، داده ها و معیارهایی برای ایجاد اعتبار و حمایت از ادعاهای شما.

۴.تمرکز بر یک هدف واحد

شما باید حداقل یک پیام کلیدی که می‌خواهید انتقال دهید را قبل از ایجاد محتواهای خود، شناسایی کنید. در ذهن داشته باشید که در هنگام نوشتن، سعی کنید محتوا را تا جایی که ممکنه با هدف اصلی نوشته ربط بدهید.

۵. با یک آوای منحصر به فرد بنویسید

محتوایی که شما منتشر می‌کنید، صدای شرکت شما است و باید با توجه به خصوصیات شرکت شما منحصر بفرد باشد. این مهمه است که لحن نوشتار خودتان را با مخاطبین هدف، اهداف کسب و کار و شخصیت تجاری هم تراز کنید.

۶. بهینه سازی محتوای دیجیتال

بهترین محتوای دیجیتال اغلب شامل پاراگراف و جملات کوتاه و لیست های bullet دار است. همچنین محتوای دیجیتال باید برای جستجو با بهترین شیوه های سئو و آخرین استراتژی های محتوای سئو بهینه سازی شود.

۷. نوشته خود را ویرایش کنید

پس از اینکه اولین پیش نویس را ایجاد کردید. به عقب برگردید و تاجایی که میتوانید لبه های خشن نوشته خود را اصلاح کنید. در اکثر اوقات، نوشته از طریق یک یا دو بار ویرایش بهبود پیدا می‌کند، حتی زمانی که توسط نویسندگان با تجربه نوشته شده باشد.

نوشتن مطالب مفید و موثر در تبدیل بازدیدکنندگان سایت به مشتریان راضی تاثیر گذار است. این فقط در مورد استخراج محتوای مناسب نیست- بلکه برای تولید محتوای با کیفیت بسیار مهم است. موتورهای جستجو در محتوای وبسایت ها می‌گردند و به سایت هایی با محتواهای مناسب و نوشتار خوب از طریق رتبه بندی بالاتر آنها در نتایج جستجو پاداش می دهد.

ارسال شده در تولید محتوا, سئو
یک دیدگاه بنویسید

© تمامی حفوق برای محمدجواد اسدی میباشد
ایمیل: info@mjavadasadi.ir
تلفن تماس :09130494064